خنده دار باحال
اس ام اس های زیبا و متن و جملات زیبا
خنده دار باحال
شنبه 14 تير 1393برچسب:, ساعت 18:9 | نوشته ‌شده به دست تیموررضائی شهریور | ( )

آره من اونم که گفتم واسه چشم تو دیوونم ، آره من قولی بهت دادم که تا تهش بمونم ، تو ولی این روزا سرد شده نگاهت ، راهزنا زدن به راهت ، اما من چی ؟ من فقط یکم شکستم ، خوب نگام بکن ، می بینی ؟ من هنوز همون دیوونم ! شبی پرسیدمش با بیقراری ، به غیر از من کسی را دوست داری ؟ دو چشمش اشک شد از شرمساری ، میان گریه هایش گفت : آری ! دوست داشتن کسی که سزاوار دوستی نیست ، اسراف در محبت است . آنکه می گفت ز یک گل نشود فصل بهار ، چه خبر داشت که همچون تو گلی می روید . کسی می تواند در پای عشق بمیرد که پیش از آن زندگی در نگاه وی مرده باشد .اس ام اس خنده دار تو به پاکی عقیقی ، مثل دریاها عمیقی ، مثل گریه مرحم زخم ، مثل تنهایی رفیقی . ساقیا امشب نوایت با نوایم ساز نیست ، یا که من بسیار مستم یا که سازت ساز نیست .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب‌ها:

 
دیگر موارد